عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه درمدل های متنوع

عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه اکثرا در تهران متمرکز است، البته نباید از عمده فروشی های شهرستان های فعال در این زمینه نیز غافل شد.

کانال عمده فروشی کفش مردانه بروکس معمولا متعلق به یک عمده فروشی لوکس مردانه در بازار است که همه نوع کفش چرمی مردانه را نیز عرضه می کند.

کفش های مناسب پیاده روی همیشه با درخواست زیادی از جانب مشتریان همراه هستند.
چراکه مصرف کننده طرفدار هر تیپ و استایلی که باشد باید همیشه یک جفت کفش اسپرت مخصوص پیاده روی داشته باشد که علاوه بر راحتی و زیبایی از دوام خوبی جهت استفاده در پیاده روی های طولانی مدت برخوردار باشد.

فروش عمده کفش اسپرت زنانه

تنوع در کفش اسپرت زنانه چه از لحاظ جنس و چه از لحاظ مدل و رنگ بسیار بالاست و این موضوع انتخاب را برای عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه و همین طور مشتریان سخت می کند که البته مغازه داران شیوه های متنوعی برای شناسایی سلیقه مشتریان خود دارند.
کفش اسپرت با رویه نخی ، پارچه و کشی بیشتر در فصل بهار و تابستان پرطرفدار است، همچنین با رویه چرم و برزنت در فصل پاییز و زمستان به خصوص در شهریور ماه، قبل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و…پر فروش هستند زیرا کفش اسپرت مناسب پیاده روی و استفاده برای محیط کار و تحصیل است.

فروش عمده کفش اسپرت زنانه

فروش عمده کفش ورزشی زنانه اسکیچرز

کفش ورزشی اسکیچرز مدل کفش اسپرتی است که از لحاظ راحتی و سبکی زبان زد مشتریان و مغازه داران است، این مدل از روز ورود به بازار عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه با استقبال خوبی از جانب مغازه داران مواجه شد.
البته باید در نظر داشت که کفش ورزشی زنانه اسکیچرز به صورت اصل و به صورت کپی از نمونه اصلی یا به اصطلاح فیک آن در بازار موجود است .

کانال عمده فروشی کفش مردانه زمستانی در مراکز استانهای بزرگ از جمله اصفهان و شیراز از دیگر کانال های مورد توجه بوتیک داران و صاحبان فروشگاه های کفش در نزدیکی آنهاست.
از انجایی که نمونه غیر اصلی آن قیمت پایین تر و مناسبی دارد پرفروش تر است که انصافاً برخی از تولید کنندگان بسیار شبیه به نمونه اصلی کپی برداری و تولید می کنند.

فروش کفش ورزشی زنانه ارزان به صورت عمده

همگی می دانیم که سلامت زنان یک جامعه باعث سلامتی و رشد خانواده ها می شود که خوشبختانه در سال های اخیر تعداد خانم هایی که به ورزش و پیاده روی می پردازند رو به افزایش است و فقط برای قشر خاصی از زنان نیست.
این موضوع باعث شده که تقاضا برای کفش ورزشی با قمیت ارزان و کیفیت مناسب بیشتر از قبل باشد و عمده فروشان و مغازه داران موفق کاملا به این موضوع آگاهی دارند و با تنوع قیمت و مدل ، مشتریانی ثابت خود را حفظ و مشتریان جدید را جذب می کنند.

فروش کفش ورزشی زنانه ارزان به صورت عمده

عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه ایرانی

در سال های اخیر تولید کفش اسپرت زنانه در ایران پیشرفت بالایی داشته و تعداد زیادی از تولید کنندگان ایرانی ماهربا عرضه کالای با کیفیت علاوه برتامین نیاز داخل کشور، در بخش صادرات به خارج از ایران رشد قابل توجهی را داشته اند.
بنکداران و عمده فروشانی در بازار موفق هستند که با کارخانه ها و تولیدی های بزرگ به صورت نمایندگی رسمی و غیررسمی در ارتباط بوده و با تولیدی های کوچک که تولیدات خوبی دارند به صورتی سفارش عمده همکاری دارند.

فروش عمده کفش پیاده روی زنانه تن تاک

کفش تن تاک از جمله گروه های تولیدی بزرگ در ایران است که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسبی که دارد با تبلیغات گسترده و مستمر تلویزیونی آشنای هر خانواده ایرانی است.
این گروه تولیدی با داشتن نمایندگی های برند خود در سراسر کشور بعنوان فروشگاه کفش اسپرت و همچنین سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی فعال همه جا در دسترس مشتریان خود هستند.

کفش اسپرت پیاده روی همان طور که از اسم آن پیداست جهت مصارف غیر رسمی و به اصطلاح دم دستی است.
لذا در زمستان که فروش عمده بوت زنانه بسیار پر رونق هست باز هم فروش این نوع از کفش ها اتفاق می افتد.

فروش عمده کفش پیاده روی زنانه تن تاک

فروش عمده کفش پیاده روی زنانه بدون بند

باز هم بدون بند های پرطرفدار…کفش های بدون بند همیشه مورد توجه خانم ها بوده است و این درخواست در کفش پیاده روی برای خانم ها بیشتر است.
چرا که علاوه بر صرفه جویی در وقت برای پوشیدن کفش، استرس باز شدن بند کفش پیاده روی خود را زمانی که خریدهای زیادی در دست دارند یا فرزند کوچک شان را در آغوش گرفتند را برطرف خواهد کرد.

در سال های اخیر کفش اسپرت زنانه با نمای بند دار مد شده است که برای کسانی که کفش اسپرت بدون بند مورد علاقه شان نیست اما راحتی کفش بدون بند را دوست دارند، مناسب است.

خوشبختانه این مدل ازکفش اسپرت بدون بند در تنوع بالا از جنس، مدل، رنگ و قیمت در عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه موجود است و به مغازه داران و در نتیجه مشتریانی خرید تکی، قدرت انتخاب نسبتا خوبی را می دهد.

فروش عمده کفش پیاده روی زنانه بدون بند

چنانچه به دنبال عمده فروشی کفش پیاده روی زنانه در مدل های متنوع و زیبا هستید میتوانید با ما در تماس باشید.

5

  1. سلام ازاین کتونی کالباسی میخواستم چطور میتونم سفارش بدم ممنون میشم مدل نایک که زیره مشکی وسفید داره

  2. باسلام ازاین کتونی نایک کالباسی که زیره مشکی وسفید داره میخواستم چطور میتونم سفارش بدم

    • سلام، وقت شما بخير؛
      لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما