تولید کننده نیم بوت پاشنه دار رنگی

فروش عمده  کفش جردن در ترکیه ارزان با کیفیتی بالاتر از کفش چینی شامل تمامی مدل های موجود در کانال تلگرام عمده فروشی وپخش کفش ایمنی تهران  و مرکز خرید کفش زنانه شیک  موجود می باشد پخش عمده این نوع ازکفش ها برگرفته از مدل های خارجی است که در بازار بزرگ تهران ویا هر عمده فروشی کفش مشهد پیدا نخواهید کرد.

با فرا رسیدن فصل سرما نیاز به نیم بوت های زنانه و مردانه بیشتر احساس می شود، نیم بوت ها تا قسمتی از ساق پا را پوشانده و از نفوذ سرما جلوگیری می کنند و با هر شلواری از جمله راسته یا لول و… هماهنگ می شوند. نیم بوت پاشنه دار یکی از مدل های محبوب در میان خانم هاست که علاوه بر راحتی بسیار زیبا و شکیل است و به علت داشتن پاشنه های استاندارد راه رفتن با آنها کار سختی نیست. این مجموعه انواع نیم بوت پاشنه دار را در رنگبندی زیبا و جذاب تولید و ارائه می دهد که می توانید با هر رنگی از لباس آنها را ست کنید.

تولید کننده نیم بوت پاشنه دار رنگی

آشنایی با نحوه ساخت نیم بوت پاشنه دار

آشنایی با نحوه ساخت نیم بوت پاشنه دار برای تولید نیم بوت در این مجموعه از بهترین مواد اولیه و پاشنه ها و کفی های کاملا استاندارد و متناسب استفاده می شود، ابتدا توسط طراحان ماهر این نیم بوت ها در مدل های مختلف و با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله زیبایی، راحتی، پاشنه استاندارد و… طراحی سپس به مرحله اجرا می رسند. برای ساخت نیم بوت های پاشنه دار الگوی مشخص در سایزهای مختلف از پارچه های چرمی و… برش خورده و برای دوخت آماده می شوند.

سپس توسط دستگاه های پیشرفته و به کار گیری فناوری روز دنیا و اپراتورهای ماهر نیم بوت ها در مدل های چسبی، بندی و… دوخته و آماده می شوند و به مرحله قرار دادن پاشنه می رسند، سپس پاشنه ها در اندازه های 3 سانتی یا 5 سانتی و در برخی مدل ها با پاشنه های بلندتر آماده و با چسب های مقاوم و مخصوص کاملا فیکس می شوند. این تولیدی به صورت عمده انواع نیم بوت، کفش چرم، کفش کلاسیک، بوت و… را تولید و به صورت عمده به فروش می رساند.

تمامی کفش ها در این تولیدی پس از آماده شدن مجدد بازرسی شده و کوچکترین عیب و ایرادی از دید و نظر کارشناسان ما خارج نخواهد شد. پس می توانید با اطمینان خاطر به صورت عمده از ما خرید کنید و کسب و کار خود را با این تولیدات با کیفیت و درجه یک رونق بخشید.

مراکز خرید نیم بوت پاشنه دار ارزان

مراکز خرید نیم بوت پاشنه دار ارزان برای خرید نیم بوت این مرکز برترین تولید کننده و فروشنده بوده و تولیدات خود را با قیمتی ارزان تر از همه جا در اختیار شما می گذارد. این مجموعه یک تولیدی و عمده فروشی بزرگ است که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد و در عرصه صادرات نیز عملکرد موفقی داشته است. برای خرید مستقیم و بدون واسطه و دریافت تخفیفات ویژه می توانید از طریق سایت حاضر اقدام به سفارش نمایید.

فروش و خرید عمده کفش بچه گانه bkg از انواع جنس های مصنوعی مانند شبرو ،اشبالت و حتی نبوک و ورنی صورت می گیرد همچنین هرکدام از این جنس های نام برده شده دارای رنگ ها وطرح های متنوعی است که باعث خلق مدل های بیشتری از این نوع کفش ها می شود.

2

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما