فروش اینترنتی کفش اسپرت مردانه | مرکز تولید انواع کفش اسپرت مردانه

مدل کفش کوهنوردی هامتو زنانه بسیار متنوع می باشند، و هر نوع کفشی کاربرد خاص خود را دارد، به عنوان نمونه شما کفشی را که برای مهمانی می پوشید نمی توانید در رفت و آمد روزانه خود از آن نیز استفاده نمایید.

انواع کفش اسپرت مردانه با شرایط ویژه همراه با کیفیت و قیمت مناسب در نمایندگی های فروش اینترنتی عرضه می گردد.

کفش اسپرت از جمله مدل هایی می باشد که افراد به طور معمول در فعالیت های روزانه خود از آن استفاده می کنند بنابراین در هنگام خرید باید دقت کافی داشت تا سلامت پا دچار مشکل نشود.

فروش اینترنتی کفش اسپرت مردانه | مرکز تولید انواع کفش اسپرت مردانه

خرید انواع کفش اسپرت مردانه با قیمت باورنکردنی

خرید انواع کفش اسپرت مردانه با قیمت باورنکردنی کفش اسپرت مردانه در طرح های متنوع توسط شرکت های تولیدی بزرگ کشور تولید می شود و با قیمت های خرید بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد.

اگر قصد خرید کفشی را داریم که مدت طولانی در روز از آن استفاده می شود پس بهتر است از نوع اسپرت آن خریداری کنیم.

به طور معمول کفش اسپرت از طراحی خاصی برخوردار است که پا در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

در نگاه اول خرید اینترنتی کفش، کمی دشوار به نظر می رسد ولی با برقراری تماس با مشاورین فروش مربوطه متوجه خریدی آسان خواهیم شد.

فروش اینترنتی کفش اسپرت مردانه

فروش اینترنتی کفش اسپرت مردانه کفش اسپرت هم برای بانوان و هم برای آقایان تولید می شود ولی معمولاً کفش مردانه از تنوع کمتری برخوردار است در نتیجه مردان در انتخاب دچار مشکل می شوند.

انتخاب کفش مجلسی پسرانه برای آقایون امری مهم می باشد، زیرا می خواهند کفشی را خریداری نمایند که در عین راحتی شیک هم باشد.

نمایندگی های فروش اینترنتی برای رفع این مشکل راه حل هایی اندیشه اند از جمله با تولیدی های بزرگ که تولید انبوه دارند ارتباط برقرار کرده اند.

در این نمایندگی ها به دلیل وجود مشاورین فروش با برخورداری از اطلاعات کافی می توان مناسب ترین کفش را خریداری نمود.

فروشگاه عرضه انواع کفش اسپرت مردانه

در فروشگاه های اینترنتی، انواع کفش اسپرت مردانه با نرخ درب کارخانه به تمامی نقاط کشور عرضه می گردد.

در این صورت می توانیم با صرف کمترین زمان و هزینه خرید خود را آن هم در تعداد انبوه انجام دهیم.

همچنین پخش و  فروش عمده کفش اسپرت پسرانه و انواع محصولات در انواع و طرح های مختلف و به صورت اینترنتی انجام می شود.

در گذشته معمولاً کفش اسپرت در رنگ و مدل های محدودی تولید می شد ولی در عصر حاضر به دلیل پیشرفت علم در زمینه طراحی انواع متنوعی از آن تولید می شود.

در این صورت خرید کفش برای مردان آسان تر شده است و کفش خود را می توانند با لباس های مختلف ست کنند و دیگر از این موضوع نگرانی نداشته باشند.

قیمت روز کفش اسپرت مردانه

کفش کتونی زنانه و کفش کتونی مردانه و یا مدل کفش اسپرت پسرانه 2018 با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسد و در بعضی برندها به دلیل کیفیت بالای مواد به کار رفته شده از قیمت بالایی برخوردارند.

چون در مراکز فروش اینترنتی عمده کفش اسپرت پسرانه به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستیم بنابراین محصول مورد نظر با قیمت پایین تر از معمول به فروش می رسد.

زیباترین کفش های اسپرت در بازار

زیباترین کفش های اسپرت در بازار

گالری زیباترین و جدیدترین مدل های کفش اسپرت که به بازار آمده اند را میتوانید با مراجعه به سایت های اینترنتی اطلاع حاصل نمایید.

ما اینجا آمده ایم تا شما را با جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش اسپرت که اخیرا به بازار آمده اند، آشنا کنیم. با مقایسه آنها در کنار هم، تصمیم گیری برایتان راحت تر خواهد بود.

این مدل کفشها، جدیدترین و محبوب ترین مدلهایی هستند که اخیرا توسط مشهورترین برندها تولید شده اند. در کنار خصوصیاتی چون کیفیت بالا، سبکی و راحتی، از زیبایی و خاص بودن آنها نیز می توانید لذت ببرید.

نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل کفش اسپرت دخترانه و پسرانه را با جستوجو در  سایت مشاهده فرمایید.

متنوع ترین کفش های اسپرت زنانه و مردانه

متنوع ترین کفش های اسپرت زنانه و مردانه

تا چند سال پیش تنوع کفش های اسپرت و ورزشی ایرانی، مدل و طراحی آنها و کیفیت شان در سطح پایین تری نسبت به امروز بود و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را فراهم نمیکرد.

اما این روزها تکنولوژی طراحی، تولید و ساخت کفش و مواد اولیه آن، در کارخانه ها و تولیدی ها پیشرفت بسیار زیادی داشته و کفش هایی شیک و زیبا، با طرح های برند های جدید برند های معروف و بزرگ کفش اسپرت جهان و کیفیت خوب در حال تولید است.

کفش های اسپرت ازجمله کفش های محبوب بین تمام سنین میباشند. و همیشه این مدل از کفش ها را میتوان در هر مغازه و فروشگاه کفشی یافت. چرا که از بین چندین مشتری که به برای خرید کفش به مغازه های مربوطه وارد میشوند حتما یکی از آنها قصد خرید یک جفت کفش اسپرت را دارد.

همین امر موجب گشته انواع کفش های اسپرت مردانه، زنانه و حتی بچگانه فروش بهتر و بیشتری نسبت به دیگر کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه داشته باشند. و این موضوع حتی در خرید و فروش های عمده کفش اسپرت هم صادق میباشد.

همین تقاضای خرید بالای انواع کفش اسپرت هم سبب گشته تا همواره خریداران عمده کفش، انواع کفش اسپرت زنانه مردانه و بچگانه را در لیست خرید خود قرار دهند.

اگر شما هم جز این خریداران عمده میباشید و در پی خرید عمده انواع کفش های اسپرت با قیمت مناسب و تنوع مدل بالا هستید، پیشنهاد میکنیم.

از مدلهای موجود در بزرگترین مرکز فروش انواع کفش اسپرت زنانه و مردانه دیدن کنید. مطمئنا مدلها، قیمت، طرح و رنگ های انواع کفش اسپرت ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

بزرگترین کارخانه کفش اسپرت در ایران

بزرگترین کارخانه کفش اسپرت در ایرانتبریز قطب اصلی تولید انواع پوشاک به خصوص تولید کیف و کفش در کشور به شمار می آید واحد های صنعتی و نیمه صنعتی زیادی در تبریز در زمینه تولید انواع کفش مردانه در حال فعالیت می باشند.

کارخانه کفش زنانه اسپرت در تبریز یکی از بزرگترین و با سابقه ترین واحد های صنعتی فعال در این حوزه بوده که حتی موفق به صادرات و عرضه محصولات تولیدی خود به کشور های مختلف آسیایی نیز شده است.

واحد های تولیدی زیادی در تبریز وجود دارند که در حال تولید انواع کفش مردانه اسپرت در طرح ها و مدل های مختلف هستند ولی محصولات هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.
کارخانه کفش اسپرت در تبریز تنها واحد تولید کننده انواع کفش اسپرت استاندارد در کشور به شمارو محصولات تولیدی این کارخانه بزرگ همگی از استاندارد های جهانی و مشخصه های کیفی لازم برخوردار می باشند در این کارخانه مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در امر تولید بکار گرفته شده است.

مشخصات بهترین کفش اسپرت

مشخصات بهترین کفش اسپرت

مشخصات بهترین کفش اسپرت :

1-کفی کفش طبی ورزشی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و بتواند شوک وارده به کف پا را جذب کند. به طور کلی، نیرویی که در حال راه رفتن از زمین و کف پا به بدن منتقل می‌شود.

معمولا حدود دو برابر وزن بدن است. این نیرو در حالت دویدن حتی تا 10 برابر وزن بدن هم به اندام ‌ها منتقل خواهد شد. بنابراین‌ کفی کفش می‌تواند نقش مهمی در انتقال و پخش نیرو از زمین به کف پا و در نهایت به بدن داشته باشد.

2- 
کفی کفش ورزشی باید کاملا متناسب با ویژگی های کف و قوس کف پا باشد. ضمن اینکه باید سبک، ضخیم و جاذب ضربه (دارای خاصیت الاستیکی) به‌خصوص در ناحیه پاشنه هم باشد.

3- پوشیدن کفش‌ هایی با پاشنه یا کفی‌ای از جنس چوب یا MDF، به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود؛ حتی اگر چنین کفش‌ هایی با ادعای طبی بودن به فروش برسند. جنس چوب و MDF (ام دی اف) می‌تواند به سرعت پاشنه پا را آزار دهد و باعث ایجاد درد در این ناحیه شود. در حالی که پوشیدن کفش ‌هایی با پاشنه و کفی‌ هایی با خاصیت الاستیکی، به هیچ ‌وجه پاشنه و کف پا را آزار نمی‌دهد.

4- کفش مناسب باید کاملا اندازه پا باشد، نه تنگ‌تر و نه گشادتر. اگر کفش شما بیش از حد تنگ باشد یا پاهایتان را فشار دهد، خون رسانی در ناحیه پا مختل خواهد شد. ایجاد نقاط فشاری و زخم ناشی از آن هم می‌تواند از دیگر عوارض پوشیدن کفش‌های طبی یا غیرطبی تنگ باشد. گشاد بودن کفش طبی و بازی کردن پا درون آن هم باعث ساییدگی و ایجاد اختلال در انتقال نیرو می ‌شود. پس حواستان باشد فروشنده کفش بزرگتر یا کوچکتری را به شما تحمیل نکند و قول بهبود سایز با قالب زدن یا کفی گذاشتن را به شما ندهد.

5- معمولا قسمت جلویی کفش طبی مناسب باید فضای مناسب برای انگشتان پا را داشته باشد، یعنی انگشتان پای شما باید در فضایی قرار بگیرند که نه آنقدر تنگ باشد كه روی هم بیفتند و فشرده شوند و نه آنقدر فضای قرار گرفتنشان در پنجه کفش گشاد و باز باشد که محافظت خوبی از آنها در برابر ضربه ‌های احتمالی انجام نشود.

6- رویه کفش طبی باید انعطاف‌پذیر و از جنس چرم باشد تا بتواند سرما و گرما را به خوبی به پا منتقل کند. البته در حال حاضر، جنس‌های ترکیبی مختلف و با قیمت مناسب‌ تری برای رویه کفش‌ های طبی طراحی شده‌اند که چنین خاصیت هایی هم دارند.

7- وقتی عرض یا ارتفاع پنجه کفش کم باشد بیماری های زیادی مانند انگشت چکشی، میخچه و هالوکس والگوس را ایجاد می کند. انگشتان پا باید در پنجه کفش فضای کافی داشته باشند تا از هم باز شوند و کمی به بالا و پایین بروند. بجای استفاده از کفش های نوک تیز از کفش های با پنجه گرد استفاده کنید.

8- سعی کنید کفشی بخرید که کفی Insole قابل عوض کردن داشته باشد. با این کار می توان با عوض کردن کفی، اندازه و حجم کفش را کم و زیاد کرد تا وقتی پا ورم کرد، بتوان جا برای آن باز کرد و یا کفی ساده را با کفی های درمانی جایگزین کرد. وقتی پا عرق کرده و کفش را نمناک می کند، کفی قابل تعویض در کم کردن رطوبت کفش می تواند موثر باشد. کفش مرطوب می تواند موجب ابتلا پا به بیماری های قارچی باشد.

9- پشتی کفش Heel counter قسمتی از کفش است که در پشت پاشنه پا قرار می گیرد. این پشتی باید سفت و محکم باشد. برای امتحان کردن پشتی کفش، با شست خود بر روی آن فشار دهید. اگر فرو نرفت، پشتی محکمی دارد.

10- کف کفش از داخل Foot bed باید قوس هایی داشته باشد که هماهنگ با قوس های کف پا باشد. وزن بدن در داخل چنین کفشی به صورت متناسب بر روی تمام سطح کف آن توزیع شده و پا در چنین کفی احساس راحتی می کند. مهم ترین قوس کف پا، قوس طولی آن است. پس کف داخلی کفش باید در قسمت میانی و داخلی کمی برجسته تر باشد.

11- پاشنه Heel کفش از قسمت های مهم آن است. کفش بدون پاشنه و کفش با پاشنه بلند هر دو مضر هستند. اندازه پاشنه به طور متعادل باید حدود 1.5 تا 4 سانتیمتر باشد.

12- کف بیرونی کفش Outsole باید قدری گوژ باشد تا وسط کفش پایین تر از دو انتهای آن قرار گیرد. راه رفتن در چنین کفشی بسیار راحت بوده و در هنگام راه رفتن، موقع اصابت پاشنه به زمین و موقع بلند شدن پنجه از زمین، فشار زیادی به کف پا و مچ پا وارد نمی شود.

13- با دست کشیدن به تمام سطح داخلی کفش باید متوجه شویم سطوح یکنواخت و قوس های نرمی در درون کفش وجود دارد. این چنین کفش هایی در موقع راه رفتن فشار کمتری را به پوست وارد می کنند.

14- جنس رویی کفش باید طوری باشد که تهویه داخل کفش برقرار باشد. این تهویه برای عرق نکردن پا ضروری است.

15- یقه کفش Shoe collae جایی است که اطراف مچ پا را می گیرد و زبانی کفش Shoe tongue برگه ای است که در زیر بندهای کفش قرار می گیرد. این قسمت های کفش باید حاوی پد ها و بالشتک های نرمی باشد تا فشار کمتری به پوست وارد کند.

تولید با کیفیت ترین کفش ایران در تهران ، مشهد و تبریز می باشد البته در شهر های دیگر ایران هم می توان آنها را پیدا کرد اما مسلما در این شهر ها بیش از سایر نقاط ایران یافت می شود.

پیش از پرداختن به موضوع مشخصات بهترین کفش اسپرت ویا اینکه با کیفیت ترین کفش ایران کجاست بایستی در خصوص ویژگی های یک کفش خوب و با کیفیت بیشتر بدانیم.

ابتدا به کیفیت های یک کفش چرم به صورت کلی تر پرداخته و در انتها مختصری از ویژگی های یک کفش کتانی صحبت خواهیم کرد.

مشخصه یک کفش با کیفیت

  • کیفیت بالای چرم
  • داشتن آستر وکفی چرم
  • داشتن زیره مقاوم و سبک
  • داشتن استاندارد های لازم
  • بعد از این ویژگی ها نیز مهم است که عبارت اند از :
  • حفظ بیشتر تعادل در هنگام راه رفتن
  • افزایش راحتی کفش
  • جلوگیری از فشار به پاشنه پا
  • حمایت بیشتر از ساق پا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما